Bloggers Weekend Challenge

Ovaj vikend protekao je u divnom druženju s kolegicama i kolegama blogerima u Međimurju, a bazna stanica bile su nam Lifeclass Terme Sveti Martin.
Otkuda da krenem s dojmovima? Kad ti netko pokloni vikend kakvog smo dobili kolege food i beauty blogeri i ja, počneš razmišljati kako im se odužiti. Već mi se neke ideje vrzmaju po glavi :)   Zato jedno veliko hvala našim domaćinima Tihani i Saši, hotelu Spa Golfer i cijeloj ekipi iz terma, kao i divnim ljudima iz restorana, slastičarnice i vinarije koju smo posjetili.

Najprije upozorenje o povećoj količini slika u postu. Krenimo redom:
Za Mateju (M's Bakery), mene, Persu (Beauty & Sweets) i na kraju zbog nas Anju (Sweetheart), dolazak se malo odužio zato jer je svemir tako htio, ali važno da smo mi sretno stigle :D Po dolasku u prekrasan Spa golfer hotel u kojemu smo bili smješteni, na krevetima nas je dočekao slatki poklon paket. Ovaka gesta već je puno rekla o našim domaćinima. Općenito sam primjetila da se u Lifeclass Termama Sv. Martin dosta posvećuju gostu, naprimjer, klince je za subotnji doručak dočekao poklon od Svetog Nikole (dočekao je i nas na stolovima) :) Sobe u kojima smo spavali bile su prekrasne, a moja cimerica bila je Tihana (Just Cake the Cupcake).

Brže-bolje bacile smo stvari (jer smo kasno došle) na krevet i uputile se na pozdravljanje s ostatkom ekipe te na večeru u obližnji pub Potkova. Naš vikend-tim činili su Tadeja (T&T in the kitchen), Andrea (Voće i povrće), Ivana (Šminkerica) i njezin dečko Dražen,  Darko (Darkova Web Kuharica), Nikolina (Nicky's Bakes) i Saša (Crumbs from my table). Druženje se nastavilo do kasnih sati, a predstavljen nam je i prvi izazov: slike koje tijekom vikend-druženja objavimo na društvenim mrežama označiti određenim hashtagovima, a slika koja osvoji najviše lajkova, osvaja nagradu. Pogodite tko je osvojio nagradu?:) Slika koju sam objavila na facebooku pokupila je popriličan broj lajkova pa vam hvala na tome, a moja nagrada je masaža :) S obzirom da ju zbog nedostatka vremena nisam uspjela tada iskoristiti, planiram ponovu posjetu termama, u aranžmanu s dragim.
Hrana u pubu bila je odlična, a pohvalno je što se priprema od domaćih sastojaka u suradnji s lokalnim OPG-ovima. Naprimjer, u hotelu Spa Golfer za doručak možete uživati u domaćem jogurtu kojeg pripremaju, a u planu imaju još jednu fantastičnu suradnju koja uključuje vlastiti uzgoj povrća te raw food ponudu. Kad sam već na hotelu, spomenut ću da je izbor hrane kojem smo svjedočili za doručak i večeru ogroman i jako fin. Ostala sam ugodno iznenađena pažnjom koju ovi ljudi pridaju hrani: bi li vama palo na pamet svrstati Međimurje u vrh poznate hrvatske gastronomije, da vas netko pita? Meni do ovog vikenda nije bilo, ali sam se uvjerila upravo u suprotno.
Sve u svemu, i da smo htjeli, nismo mogli biti gladni, za što su se pobrinuli svi oko nas. Subota je bila rezervirana za tour de Međimurje. Meni je ovo bio prvi put u ovom kraju i posjetili smo sva ona mjesta koja su nadišla moja očekivanja i smjestila u mojoj glavi Međimurje visoko na listu odredišta koja morate posjetiti. Možda pomalo neočekivano i definitivno nerazvikano, Međimurje i tamošnji ljudi imaju mnogo za ponuditi. Ukratko-hrana je fantastična. Sviđa mi se duh zajedništva kojeg sam osjetila među lokalnim ljudima, koji su poprilično umreženi i dobro surađuju, kao i činjenica da su Međimurci doista sposobni ljudi (primjetila sam da ih jako puno ima svoja gospodarstva, obrte ili neku vrstu djelatnosti). Mi smo imali samo jedan dan za obilazak, ali obišli smo dosta toga: od spomenika krumpiru, prvog naftnog polja na svijetu, krasnog Čakovca do restorana Mala Hiža i Mlina na Muri (najsjevernija točka u Hrvatskoj) te vinarije Hažić.

Činjenica: Ljudi moji, sladoled od buče kojeg smo kušali u Maloj Hiži je nešto najbolje što mi se dogodilo :D Vjerujte mi na riječ, niste probali sladoled dok niste probali ovaj. Također, tijekom prošlog vikenda bučino ulje službeno mi je postalo favorit i skinulo maslinovo s trona, barem na neko vrijeme. Uživali smo i u fantastičnoj međimurskoj gibanici, koja mi je inače jedan od najdražih kolača te u torti od kestena i čokolade s umakom od naranče. Mala Hiža obiteljski je restoran i poznato odredište, jedan od najboljih (ako ne i najbolji) u kontinentalnoj Hrvatskoj.

Sljedeća postaja bila je vinska kuća Hažić, gdje smo degustirali krasna vina i pogađali vrstu, a pobjednici (Ivana, Dražen i Mateja) za nagradu su ponijeli butelje. Osim vina, obitelj Hažić bavi se proizvodnjom vina od jabuke, čipsa i octa od jabuka, a njihov čips od jabuka najbolji je kojeg sam probala: hrskav i sladak, nimalo nalik spužvastom i poput papira tankom čipsu kojeg možete kupiti u dućanima zdrave prehrane i supermarketima. Garden, Bio & Bio, DM i slični, ovim putem apeliram da na svoje police uvrstite čips OPG-a Hažić. :)

Obilno (mislim da je ovo hashtag kojeg smo trebali koristiti tijekom vikenda) smo ručali u Mlinu na Muri, koji je preuređen u muzej. Tamo nas je dočekao načelnik općine Sveti Martin na Muri Franjo Makovec i ispričao nam povijest mjesta, mlina te planove za budućnost. Pohvalno je kako ovi ljudi brinu o svojoj zajednici i stavljaju ju na turističku kartu Hrvatske, jer Međimurje je to itekako zaslužilo. Za ručak smo uživali u pravim domaćim specijalitetima, između ostalog probali smo "meso z tiblice", koje se konzervira u svinjskoj masti u dubokim posudama te kosanu mast, sir i vrhnje u razne priloge. Prvi put sam probala ovako spremljeno meso i kosanu mast i zaista je to nešto jako fino. Ja sam vam veliki zagovornik domaće svinjske masti :)

Navečer se nekoliko nas odlučilo za kupanje u krasnom ambijentu The Temple of Life na bazenima s termalnom vodom. Ukratko, nismo se dali iz bazena :)

I ne okreneš se (u mom slučaju ne naspavaš :D ), a već je nedjelja. Na povratku totalni šećer za kraj: fantastična slastičarnicu Gustolato u Varaždinu. Tamo su nam pripremili degustaciju trinaestak vrsta izvrsnih kolača, od kojih je moj favorit bila panna cotta (taman kremasta) s umakom od šumskog voća (ovim putem bih ih zamolila, ako pročitaju, da nam podijele recept za taj umak jer je najbolji kojeg sam do sad probala, bez pretjerivanja :), parfe s pistacijom i tiramisu. Kolači osvajaju ne samo okusom, već izgledom i prezentacijom, a osim toga u Gustolatu možete uživati u sladoledu, klipićima, kroasanima koje napunite nadjevom po izboru. U Gustolatu rade i vlastite namaze od orašastih plodova koje možete kupiti lijepo zapakirane u staklenke te praline i domaću čokoladu, što je izvrstan poklon pod bor :)

U svakom slučaju, koliko je kolača u jednom trenu bilo na stolu, nisam mislila da ćemo apsolutno sve uspjeti pojesti :)
Slika je puno, kao i dojmova, odabrala sam tek neke za ovaj post. Nadam se da će ovakvih druženja biti još u budućnosti, a ovaj vikend bio je dokaz da se svašta može kad se male ruke slože, u svakom smislu :) Neke sam kolege upoznala i vidjela prvi put, a svi smo kliknuli na prvu, bili smo odlična ekipa.
Hvala svim dragim ljudima na lijepim uspomenama i gostoprimstvu! Detaljniju galeriju slika možete pogledati u albumu na facebooku.